Wednesday, July 5, 2017

Forever 21.

TOP - Secondhand
SHORTS - Stradivarius
BACKPACK - Primark
SNEAKERS - Local shop

♡EN♡

My birthday was this past Moday and, among other things, I got tons of new pieces for my wardrobe. Among them there is this off-shoulder top my MIL bought some time ago but never got to wear. You have no idea how comfy this thing feels. It's got a built-in bra inside so you don't have to wear one of those terrible unsupportive strapless bras that I personally hate. Plus, some really discreet wires to avoid flashing your boobs at every little movement. This is what I mean when I say fashion is part architecture... 

Anyways, I paired it with the usual sneakers and shorts, and my trusty backpack. Soon I'll go shopping for some Summer shoes because truth be told, I don't own many of those (I like booties too much for my own good).

♡ES♡

Este lunes fue mi cumpleaños y, entre otras cosas, recibí un montón de prendas nuevas para mi armario. Entre ellas está este top sin hombros que mi suegra se compro hace algún tiempo pero que nunca llegó a estrenar. No tenéis ni idea de lo cómoda que es esta cosa. Tiene un corpiño cosido en el interior para así no tener que usar uno de esos horriblemente incómodos sujetadores sin tiras que tanto odio. Además de unos alambres muy discretos para evitar ir mostrando las bubis a cada movimiento. A esto me refiero cuando digo que la moda tiene mucha arquitectura detrás...

En fin, la terminé conjuntado con zapatillas, shorts, y mi amada mochila. Pronto iré de compras en busca de unos zapatos veraniegos porque lo cierto es que no tengo muchos de esos (me gustan demasiado las botas).

Details
Detalles

No comments: